De ontlading was groot deze ochtend na de knappe 1-5 overwinning van de
Rode Duivels tegen Nieuw-Zeeland. Ook Jorg en zijn maten in Seattle kunnen nu volop van hun trip in de VS genieten. Voor de Beringse supporters op het thuisfront was het vroeg opstaan maar dat werd goed gemaakt door het ontbijt dat geserveerd werd in de cafés. Het werd een vroeg feestje!
(Meer foto's nog op onze Facebookpagina)