Gody Boyon uit Beringen is gek van waterkruiken en lanceert nu de
warmwaterkruik 2.0 met de naam Juggi. De Juggi maakt komaf met het oubollige imago dat de warmwaterkruik heeft. door prachtige designs en door alle functies van de warmwaterkruik te benadrukken. De bedoeling is dat de kruiken in december in de winkels liggen en met dat doel lanceert Gody een crowdfunding campagne. Via die campagne kunnen mensen in voorverkoop al een warmwaterkruik reserveren.
"Op die manier heb ik al financiële middelen om de productie op te starten. Mijn campagne krijgt ook de zegen van LSU, Limburg StartUp, waar ik intensieve coaching krijg van Limburgse topondernemers.En ik ga meedingen voor een plekje in de MIA-H (Mode Incubator Accessoires Hasselt), waar ze ook zeer enthousiast zijn over het project", zegt
Gody Boyon.
Door zelf jarenlang warmwaterkruiken te gebruiken, merkte ze dat de huidige markt slechts focust op één gebruiksfunctie, de designs niet aanspreken en de stoffen vaak helemaal niet fijn aanvoelen op de huid en van inferieure (niet duurzame) kwaliteit zijn. Zo kwam Juggi tot leven: de warmwaterkruik die je 365 dagen per jaar een blij gevoel geeft en er iedere dag voor je is als je een pijntje, traantje of ander kwaaltje voelt. Als kers op de taart zijn ze duurzaam - hoes én kruik.
Meer info via deze link.