In het kader van de
Warmste Week koos communicatiegroep
RCA Group uit Hasselt afgelopen jaar het Zorghuis Limburg als goed doel. Op kantoor ontstond er dan ook snel een fijne dynamiek en kwamen er tal van leuke acties tot stand. Van koekjes bakken, spek met eieren als ontbijt en een eigen schoonheidssalon tot het organiseren van een quiz en het wassen van auto’s. Dit alles bracht maar liefst 2000 euro in het laatje en werd later ook nog eens verdubbeld door het directiecomité.
“Het bezoek aan het Zorghuis Limburg in Koersel was voor ons een bijzonder moment. Vandaag de dag wordt bijna iedereen, van dichtbij of veraf, geconfronteerd met kanker en dan is het hartverwarmend om te zien dat er dergelijke initiatieven bestaan. De gedrevenheid, warmte en passie die elke vrijwilliger uitstraalde, was werkelijk onbetaalbaar. Wij zijn dan ook erg trots dat ons communicatiebureau haar steentje kan bijdragen", zegt
Ivo Clerix van RCA Group.
(Jean Beerten)