Katlijn Voordeckers van het bedrijf Opmerkelijk uit Beringen is een veel gevraagd keynote spreker en trainer voor bedrijven. Ze is gekend als strategisch adviseur van kmo’s, familiebedrijven en lokale ondernemingen en gespecialiseerd in strategische branding, communicatie en klantbeleving. Ze is ook de auteur van verschillende boeken. Zo was ze vorige week te gast op het UNIZO Topseminar in de Koningin Elisabethzaal in Antwerpen voor bijna 800 eigenaar-ondernemers. Haar keynote over het witte-sneaker-syndroom gaf heel wat ondernemers stof tot nadenken voor de toekomstige aanpak van hun merk in een wereld waarin je als kmo best niet opgaat in de massa.
"Want voor kmo’s, familiebedrijven of lokale ondernemingen klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het voor bedrijven zonder grote interne marketingafdeling ook belangrijk om een topbeleving te creëren. In een periode dat vandaag veel ondernemers enorm veel uitdagingen moeten overleven, blijft het belangrijk om ervoor te zorgen dat je klanten toch een geweldige topervaring kunnen blijven beleven. Niet alleen om loyale klanten aan te trekken maar ook om trouwe medewerkers te charmeren en te behouden", vertelt Katlijn. (foto Studio Brandwerk)