Het familiebedrijf
Intermedia uit Beringen, vooral gekend van weekblad
Publiek en maandblad
Flash,
breidt zijn aanbod verder uit. Het bedrijf kan bogen op 67 jaar
ervaring en was tot voor kort samen met zusterbedrijf Kempenklok
uitgever van 15 succesvolle mediatitels zoals Flash, ZIEZO, MaxZine,
verschillende edities van Uw Gemeente en Kempenklok. Maar nu steekt het
bedrijf nog een tandje bij met de overname van
PUUR magazine, de lancering van een nieuw online magazine en een digital agency. “Ik zag met de overname van PUUR een opportuniteit. De kennis en bereik
van beide teams maakt ons sterker op de Limburgse markt en zo bieden we
nog meer service aan onze adverteerders en inhoud aan de lezers”, aldus
zaakvoerder
Filip Aerts. Het concept van PUUR blijft behouden en het volledige team verhuist mee naar Intermedia.
In december lanceren Filip en zijn team flashmagazine.be, het eerste online lifestyle platform van Limburg. Daar bovenop komt nog
Intermedia Digital. Ondernemers kunnen bij Intermedia aankloppen om
hun digitale identiteit
op maat te ontwikkelen: social media begeleiding, e-mail marketing, web
development, .... "We geloven in een goede combinatie van off- en
online communicatie en daarin begeleiden we graag onze klanten," besluit
Filip Aerts