Afgelopen weekend ging het jaarlijkse
jeugdvoetbaltornooi van KVK Beringen door. Het voetbalweer was perfect: zowel op vrijdagavond 8 mei als zaterdag 9 mei konden de in totaal 42 ploegen zich uitleven op de terreinen van KVK Beringen. Op vrijdagavond waren het de oudere jeugdploegen: U15 en U17. Uiteindelijk was het voor beide competities Belisia Bilzen die de beker in ontvangst mocht nemen. Op zaterdag waren de spelers vanaf 5 jaar tot 12 jaar aan de beurt. Iedere speler kon tevreden huiswaarts keren na enkele leuke wedstrijden, de gebruikelijke medaille én de hotdog of kebab. Opnieuw waren er vele ouders die zich als vrijwilliger hebben ingezet om er een fantastisch tornooi van te maken.
In de week van 6 juli is er nog het zomerkamp van KVK Beringen. Alle kinderen ouder dan 5 jaren kunnen zich hiervoor inschrijven. Je hoeft geen lid te zijn van KVK Beringen, iedereen is welkom. Ook voor het seizoen 2026-2027 zijn er nog in alle leeftijdscategorieën plaatsen voor nieuwe spelers. KVK Beringen werkt met de UitPAS voor alle activiteiten. Info via info
![[!]](/img/slingeraap.gif)
kvkberingen.be