Het is weer
Koersel kermis. Het weer zat niet gisteren niet echt mee: regenbuien en grijze lucht was de voorspelling maar rond 16 uur was de zon toch van de partij en meteen was er redelijk veel volk op de been. De draaimolens, rupsbaan, botsauto’s en andere attracties draaiden dan ook met een goede bezetting en de jeugd genoot met volle teugen. Er stonden ook nog zoals gewoonlijk lange wachtende rijen aan de frituur voor een kermisfriet of smoutebollen. Okra Koersel had van het Brigidahuis een open café gemaakt, waar de kermisklanten hun frietjes konden komen opeten met een drankje en een gezellige babbel. De kermis wordt vandaag afgesloten met een jaarmarkt.
(Jean Beerten) Meer foto's nog op onze Facebook.