Het Q8 snellaadstation op de carpool van Paal is al sinds maart dicht. Er is een dispuut rond de stabiliteit van het dak. Dat is ondertussen onderstut en het station afgesloten. "Het dispuut hierover kan/zal nog een tijdje aanslepen"; laat Q8 weten. "Maar we bekijken momenteel de mogelijkheid om de luifel te verwijderen zodat het station vrijgegeven kan worden en de laadpalen terug vrijgegeven kunnen worden voor gebruik.
Een exacte datum is er nog niet, maar tegen eind augustus zou er mogelijks terug geladen kunnen worden", klinkt het.