Reclame geschilderd op muren, het is nog een zeldzaamheid. Af en toe zie je nog deels vergane tekeningen zoals deze
reclame van Byrrh in
het centrum van Beringen.
Byrrh, gecreëerd in 1866 in Frankrijk, is een aperitief op basis van gearomatiseerde rode wijn. Aan de wijn, die eveneens op een traditionele manier gemaakt wordt, worden exotische aroma's toegevoegd: colomba, pomerans, cacao, en de subtiele bitterheid van de kina aroma's. Byrrh rust drie jaar op vat en evolueert en rijpt zoals wijn. Byrrh wordt puur en tamelijk koud gedronken of met ijs en een schijfje citroen, bij het aperitief. Byrrh wordt ook gemengd met soda of cassis.
Het Franse merk was een zeer populair aperitief in het begin van de 20ste eeuw en reclames waren vaak te zien in bekende films of series zoals in de film
'An American in Paris' en in het Café Réne in de beroemde serie
'Allo Allo'. Sinds 1977 kwam het familiebedrijf in handen van Pernod-Ricard en Byrrh wordt nog altijd verkocht wereldwijd.