Om de ondersteuning en de dienstverlening aan zijn leden bouw-kmo’s te versterken, sluit Bouwunie Limburg partnerschappen af.
Vandaag start een samenwerking met het
loonscretariaat LWB uit Beringen.
Dat is in volle expansie en heeft een zeer goede reputatie in zijn sector. In 2016 vierde LWB zijn 20-jarig bestaan. Inmiddels is het bedrijf gegroeid naar meer dan 21 werknemers en verzorgt het de loonadministratie voor meer dan 2000 klanten.
“Met dit partnerschap willen we vooral onze dienstverlening naar onze leden versterken, zeker op vlak van loonadministratie. We merken dat een vast aanspreekpunt, persoonlijk contact en een directe aanpak op dit vlak het meest succesvol zijn. En laat dat nu net de eigenschappen zijn die we terug vinden bij LWB. Verder willen we samen met LWB ook inzetten op de begeleiding van starters in de bouw”, vertelt
Davy Maesen van Bouwunie Limburg.
"Net als Bouwunie Limburg ligt onze focus bij de KMO. De bouwsector is voor ons een belangrijke sector waarin we inmiddels heel wat expertise hebben opgebouwd. Naast loonadministratie bieden wij o.a. ook advies op maat en begeleiding bij inspectie, RVA-controle, enz. We willen onze expertise dan ook zeer graag ter beschikking stellen van Bouwunie Limburg. Voor hun leden doen we zelfs een extra inspanning: voor hen die een beroep willen doen op onze loonadministratie zullen er geen opstartkosten worden aangerekend", zegt
Johny Leten van LWB nog.