Bij Okra Paal was het weer feest. Deze keer stond alles in het teken van bloemen. "De keuken van de parochiezaal was omgetoverd in een bloemenwinkel en bijna iedereen kon met 2 bloempotten naar huis gaan. De leden konden zelf bloemen meebrengen om de flesjes op de tafels te vullen. De moeite waard om te bewonderen. Met de spelen sjoelbak, vijzenspel en anderen was wat handigheid nodig en Freddy deed weer met veel humor zijn best om ons te doen lachen met een geschreven verhaal om ons eigen leven er een beetje in terug te vinden. Ook het lekkertje en het nagerecht waren navenant: ijsje, koffie en een kleurrijk macaronnetje. We legden de leden werkelijk in de watten of beter gezegd: we hebben ze in de bloemetjes gezet. Fotograaf Irma nam de kiekjes en de mooi geschilderde flyers op de tafels dat was het talent van Lisa! Het was weer een niet te vergeten namiddag", vertelt Maria Meynkens.
Bekijk nog meer foto’s op de Okra website.