Samana Tervant organiseerde weer een leuke ontmoetingsdag. Na een welkomstdrankje en een bezinning was het tijd om te smullen van heerlijke broodjes met koffie of thee. Daarna was het tijd voor een geweldig optreden van Dan 's muziek.
De foto's zeggen genoeg, onze mensen hebben gelachen meegezongen en gedanst.
Zelfs de polonaise door de zaal mocht niet ontbreken.
Daarna was het tijd om te bekomen met een lekker stuk taart en nagenieten.
Bedankt allemaal om er een geslaagde namiddag van te maken.
Een lach, iemand blij maken genieten van de kleine dingen daar doen we het voor.
Bedankt aan de kernleden van Samana Tervant om er weer een geslaagde dag van te maken voor onze mensen", vertelt voorzitster
Rosette Meelberghs.