Tijdens het schoolfeest werd vandaag ook een lintje geknipt voor de opening van de vernieuwde groene speelplaats van
De Step Beringen Eind vorig jaar werd begonnen met de afbraak van de grote betonnen vlakte en de betonnen arena.
In maart werden de eerste plantjes al gezet. Het eindresultaat kon vandaag bewonderd worden. Bekijk meer foto's op onze
Facebookpagina. (Hans Put)