Okra Beringen-Noord ging dinsdag 12 mei ‘Op wandel in Beverlo’. "Met een klein groepje maakten we een dorpswandeling in Beverlo . Het werd vooral een wandeling vol nostalgische herinneringen. Met enkele deelnemers die als kind in Bjèvel opgroeiden werden het boeiende gesprekken. In de Genebroekstraat mochten we als primeurde cactuscollectie van René Goris en zijn vrouw Mieke bewonderen. We kregen ook belangrijke tips voor het houden van cactussen", vertelt Erna Mentens.
Het weekend van 16 en 17 mei is het grote publiek welkom bij René en Mieke tijdens het opendeurweekend. Ook bij Paal kan je je laten prikkelen bij Paul en Emmy. (zie verder)