Het Openbaar ministerie heeft vandaag vier jaar cel en een boete van 8.000 euro gevorderd tegen
twee mannen uit Beringen die aan het hoofd zouden staan van een twaalfkoppige bende die zich verrijkt heeft met het uitschrijven van valse facturen via spookbedrijven. De bende zou er 13,5 miljoen euro aan verdiend hebben. Op 26 juni wordt er vonnis geveld in deze zaak.
(PG)