Aan de
zwemvijver aan het Koerselse Kapelleke is het voorlopig verboden om te zwemmen. De kwaliteit van het water is niet goed genoeg. "Door het hitte is de waterkwaliteit gedaald", vertelt de burgemeester. "De waterkwaliteit wordt regelmatig gecontroleerd en daarom nemen we maatregelen".
De rode vlag hangt nu uit en de vijver is met een lint afgespannen.