Al veel schoolfeesten dit weekend, zo ook bij
't Klavertje in Koersel. Het mooie weer, enthousiaste ouders, grootouders, peters en meters maakten van deze dag een feest voor alle kleuters. We werden meegenomen naar de 'Jungle', tussen de apen, brullende leeuwen, olifanten, tijgers en zoveel meer. De juffen hebben samen met de kinderen er een leuke beleving van gemaakt. Het oudercomité zorgende voor vele lekkere snoepgoed en hartige dingen. Ook de dorst kon gelest worden. Voor ieder wat wils. Na de voorstelling van de kleuters kwamen de leerlingen van het zesde leerjaar, die in juni 't Klavertje verlaten, nog eens het beste van hun zelf geven in een prachtige eigentijdse dans. Daarna werd iedereen uitgenodigd, om aan de hand van speelkaarten, deel te nemen aan de vele aangeboden activiteiten, zoals vissen, kleuren, schminken, springkastelen, enz.
Het was een hele leuke namiddag met dank aan al de juffen.