De hittegolf heeft voor- en nadelen. Voor de horecazaken is het extra hard werken en puffen omdat de terrassen bomvol zitten. Voor wie op het terras kan zitten is het volop genieten van de zwoele zomeravonden. Veel drinken is de boodschap, maar dat slaat dan weer op water. Maar laat het gezond verstand zegevieren: geniet van de avonden en heb respect voor al wie moet werken. Zo genieten we samen van deze zomer.