BergHOFF Belgium organiseerde afgelopen dagen in haar hoofdkantoor in Paal een ‘
The Specialists Roadshow’. Veertien toonaangevende leveranciers van relatiegeschenken toonden hun producten aan distributeurs uit de regio. “We willen al langer de promotionele branche verder professionaliseren”, zegt
gastvrouw en Managing Director van BergHOFF Belgium Hilde Rutten. “Door met een aantal leveranciers de krachten te bundelen en tijdens een mini-beurs samen de distributeurs te benaderen, kunnen we hen efficiënt informeren over de trends voor 2018.”
“The Specialists Roadshow is – zoals de naam al doet vermoeden - een rondtrekkende beurs”, legt Hilde Rutten uit. “Bedoeling is om onze klanten - de distributeurs van relatiegeschenken - kostbare tijd te besparen. Daarom organiseren we met een aantal complementaire leveranciers in de verschillende regio’s waarin we actief zijn mini-beurzen. Dat concept slaat aan, omdat distributeurs liever niet meer de lange reis naar de megabeurzen in bijvoorbeeld Duitsland maken. Dankzij onze roadshows kunnen ze in de eigen regio persoonlijk kennismaken met ons gamma. Want dat merken we wel: het persoonlijk contact met ons als leverancier blijven ze wel belangrijk vinden.”
Beringen was de vijfde en laatste stop van de roadshow. “Aangezien dertien van de veertien deelnemende leveranciers Nederlandse bedrijven zijn, vonden de eerste vier beurzen plaats in Nederland”, vertelt Hilde Rutten nog.