Gisteren werden de winnaars van de Maand van de Markt ontvangen aan het stadhuis om hun prijs te komen afhalen. Er waren 130 winnaars die een bon van 25€ wonnen te spenderen op de wekelijkse markten in Beringen, Beverlo en Paal. 3 hoofdprijswinnaars, 1 van elke markt wonnen een waardebon van 500€. Proficiat!