De
Rode Duivels wonnen vandaag overtuigend met
5-0 hun laatste oefenwedstrijd tegen Tunesië. Van een WK-gekte is nog helemaal geen sprake en veel vlaggen hangen er nog niet in het straatbeeld. Maar daar komt meestal wel verandering in als het tornooi start en de Rode Duivels goed gaan spelen. Vandaag was er alvast een groepje supporters aanwezig bij Play-ER in Beverlo. Onze fotograaf keek mee en won zelfs de pronostiek.
(foto's Patrick Knuyt)