Zon in overvloed, koel en gezellig binnen, veel enthousiaste deelnemers en rijkelijk gevulde tafels, dat waren de zomerse ingrediënten van het
ontbijt bij Okra Paal met als thema: 'zullen we samen een tasje koffie drinken'. Een speciaal gemaakt kleurrijk tasje met eitje en de andere tafelversieringen deden het natuurlijk. De tafel was een lust voor het oog. Al vanaf de vroege ochtend was er een drukte in de keuken want sommige leden kwamen hun ontbijt afhalen en een groot aantal leden en niet leden kwamen in de zaal eten. Verrassend hoe er veel gebabbeld werd, zelfs tot ‘s middags. Nadien ging iedereen met een broodzak naar huis met de overschot van het ontbijt. Het was immers veel te veel om ineens naar binnen te krijgen. Samen met de gehoorde verhalen, een mop en de nodige humor keerde iedereen meer dan tevreden huiswaarts. Ja, daar doet Okra Paal het voor!