Promotekst
De gezondheid van de klanten en medewerkers bij Beliën Automotive Group krijgt nu uiteraard absolute voorrang. Het is daarom dat wij, net als vele andere ondernemingen, 2 weken geleden de deuren van onze showrooms sloten. Het spreekt voor zich dat de verkopers nog altijd ten dienste staan van onze klanten en via de klassieke kanalen te bereiken zijn, zoals telefoon, mail of Facebook.
Maar er is meer. Vermits door de logische verlenging van de maatregelen onze verkopers geen face-to-face contact meer kunnen hebben met klanten, hebben wij Beliën VideoCall ontwikkeld. Dé oplossing om live met onze sales advisors in gesprek te gaan Beliën VideoCall is een online tool waarmee de klant heel eenvoudig een videogesprek kan reserveren met een van onze sales advisors via z'n PC, tablet of smartphone. De klant kiest zelf een tijdslot waarin hij of zij al zijn of haar vragen kan stellen over z'n favoriete BMW.
Op deze manier hopen we onze klanten in deze afgezonderde tijden toch op een persoonlijke manier te kunnen helpen .