De tweede groepswedstrijd van de Rode Duivels leverde niet alleen een spannende voetbalavond op (helaas zonder winst), maar ook opnieuw twee winnaars van de Facebook-fotowedstrijd 'Hechtel-Eksel supportert voor de Rode Duivels'.
Miek van der Looy verzamelde met haar originele supportersfoto de meeste likes en won daarmee een gemeentelijke geschenkbon van 50 euro. Op haar inzending poseerde een hele groep enthousiaste supporters voor de camera.
Daarnaast werd Kim Thaens via een loting beloond met een gemeentelijke geschenkbon van 25 euro. Ook haar dochter, die mee op de ingestuurde foto stond, kwam de prijs mee afhalen.
Nu ook de derde groepswedstrijd achter de rug is en de Rode Duivels wonnen, kijkt de gemeente uit naar een nieuwe lading creatieve supportersfoto's. De derde wedstrijdpost verscheen vrijdagavond op Facebook. Wie daar een supportersfoto onder plaatst, maakt opnieuw kans op een gemeentelijke geschenkbon.