Ciner Glass heeft tijdens de MarCom-Awards van
Voka – KvK Limburg de titel
Limburgse Marketingcampagne van het Jaar binnengehaald. Tijdens de jaarlijkse Dag van MarCom beloont Voka – KvK Limburg opvallende
prestaties in marketing en communicatie.
“Deze laureaten tonen hoe Limburg blijft uitblinken als broedplaats voor creatieve en impactvolle marcom-professionals,” zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – KvK Limburg.
Flessengeluk overtuigt publiek
In de categorie Limburgse Marketingcampagne van het Jaar mocht Ciner Glass het podium delen met KRC Genk en Stad Genk, maar het aanwezige publiek van meer dan 120 marcom-professionals koos unaniem voor de Lommelse glasproducent.
De toekomstgerichte werkgever haalde de prijs binnen met Flessengeluk, een employer-brandingcampagne die inzet op het aantrekken én engageren van nieuw talent.
Volgens jurylid Miet Driesen slaagt de campagne erin om veel meer te doen dan vacatures invullen:
“Ciner Glass heeft de verbinding tussen de rijke glasgeschiedenis van de regio en de trots van de Lommelse gemeenschap opnieuw voelbaar gemaakt. Door het verhaal van morgen te koppelen aan het erfgoed van vroeger, bouwden ze aan een warme, geloofwaardige en duurzame merkidentiteit. Een campagne die zowel huidige als toekomstige medewerkers aanspreekt.”
Met Flessengeluk zet Ciner Glass een nieuwe stap als toekomstig ankerbedrijf in Lommel én als ambassadeur van de Lommelse glastraditie.
(Voka-KvK Limburg - foto Hans Put)