Nu evenementen en gezellige (kerst)markten massaal wegvallen, komt
handelaarsvereniging Bruisend Lommel noodgedwongen met een alternatief op de proppen. Hun #ikkoopinlommel-brochure is een verzameling van aantrekkelijke foto's met informatie over de webshop en/of afhaalmogelijkheden bij hun leden. Maar liefst
47 leden stuurden hun informatie in. De brochure wordt vanaf vandaag deur aan deur bedeeld in Lommel en massaal verspreid via de sociale mediakanalen.
Net zoals de handelaars zich van hun creatiefste kant laten zien, doet ook Bruisend Lommel, handelaarsvereniging van het centrum en de singels, dit. In navolging van hun reeks 'sneak peek', glossy brochures met aantrekkelijke foto's, komt er een #ikkoopinlommelbrochure. Daarin worden mooie foto's en duidelijke informatie van handelaars samengebracht in een glossy magazine. De brochure heeft een drievoudig doel: informeren, steunen en amuseren. Van aan de ontbijttafel of vanuit de luie stoel kunnen consumenten in één oogopslag zien hoe er besteld kan worden bij hun favoriete zaken.
Daarnaast is de cover van de #ikkoopinlommelbrochure
tevens een affiche. Aan de consumenten wordt gevraagd om de cover zichtbaar op te hangen als blijk van steun voor alle lokale handelaars. En uiteraard mag een leuk extraatje niet ontbreken: de laatste pagina's van de brochure geven het parcours mee van
twee wandelzoektochten door Lommel centrum Bij 7 goede antwoorden kunnen kinderen een snoeptaart winnen, volwassenen maken kans op een cadeaubon van Bruisend Lommel twv 25 euro bij 15 goede antwoorden. Zowel de brochure als de informatie van de wandelzoektochten zijn ook te downloaden via de site van Bruisend Lommel www.bruisendlommel.be