Vanaf 1 september 2026 neemt Stad Lommel de organisatie van de
buitenschoolse opvang op de Lommelse basisscholen
in eigen beheer. Om ouders hierover te informeren, werden al twee infomomenten georganiseerd: een online infosessie en een bijeenkomst in De Soeverein.
Wie deze infosessies gemist heeft, krijgt nog één kans om zich te laten informeren. Op woensdag 24 juni om 19 uur vindt in De Soeverein een laatste infomoment plaats. Tijdens de sessie krijgen ouders uitleg over de nieuwe opvangwerking, de inschrijvingsprocedure voor hun kinderen en het gebruik van het platform I-Active.
Deelname is gratis, maar
vooraf inschrijven is verplicht. Ouders die gebruikmaken van de voor- of naschoolse opvang doen er goed aan deze infosessie bij te wonen, zodat ze volledig op de hoogte zijn van de veranderingen die vanaf september ingaan. Meer informatie en inschrijven kan via de website van Stad Lommel.
(Stad Lommel)