Wie nog even wil nagenieten van Feest in 't Park in Meeuwen en Opglabbeek, kan dat vanaf nu ook met een uitgebreid digitaal fotoalbum. Nadat de gemeente Oudsbergen vorige week al een
sfeervolle aftermovie online deelde, zijn nu ook tientallen foto's gepubliceerd die de gezellige sfeer van beide evenementen mooi in beeld brengen.
Feest in 't Park streek dit jaar neer op 4 juni in
Meeuwen en op 17 juni in
Opglabbeek. Op beide locaties genoten heel wat inwoners van een ontspannen namiddag met muziek, animatie, ontmoetingen en zomerse gezelligheid. Uit het nieuwe fotoalbum blijkt alvast dat de formule opnieuw een schot in de roos was en dat heel wat bezoekers met een glimlach naar huis keerden.
Meer foto's