Het Natuurhulpcentrum (NHC) in Opglabbeek heeft een piepkleine bever opgevangen op de oever van een beek. Vermoedelijk was het bevertje door hevige regenval meegesleurd, ver van zijn burcht. Het diertje wordt nu verder grootgebracht op de afdeling intensieve zorgen van het Natuurhulpcentrum.