Basisschool De mAgneet sluit
donderdag en vrijdag de deuren als gevolg van de verzengende hitte. In de school is er geen airco. De school zorgt wel voor noodopvang, onder meer in de sporthal waar het koeler is dan in de klaslokalen waar de temperatuur kan oplopen tot meer dan 30 graden. De inschrijvingen voor de noodopvang lopen nu maar volgens de directie zullen de meeste kinderen thuis blijven.