Deze week verschijnen er op 15 locaties in Peer
kleurrijke Bluesvlaggen. Deze actie is de start van
de promotiecampagne
#ZomerinPeer. De Stad Peer ondersteunt daarmee de organisatoren van
de zomerevenementen. Naast vlaggen wordt ook ingezet op een advertentiecampagne, een
radiospot en een campagnewebsite zomerinpeer.be.
Het zijn de mannen van
Classic Cars Friends Peer die donderdag 5 mei gaan voor de officiële start van de
evenementenzomer in Peer. Tot half september is het centrum elke donderdagavond decor voor
blinkend chroom en iconische auto’s. Classic Cars Friends Peer is elk jaar goed voor enkele tienduizenden
bezoekers.
Ook Blues Peer staat begin juni opnieuw op de kalender. Om de nieuwe ploeg de wind in de zeilen te
geven, werkte de Stad Peer mee aan een vlaggencampagne. Op 15 locaties in Peer worden er speciale
bluesvlaggen geplaatst waarop onder meer legendarische artiesten staan die ooit op het podium van Blues
Peer stonden. Denk maar aan BB King, Buddy Guy, Ray Charles, John Fogerty, Arno of Solomon Burke.
Na Blues Peer blijven de vlaggenmasten staan en worden de vlaggen zelf door zomervlaggen die de
campagne #zomerinPeer in beeld brengen. Met aandacht voor de hoofdrolspelers: Classic Cars Friends Peer,
Muziekkiosk en andere evenementen.