Vijfentwintig leden van OKRA Peer Centrum trokken midden juni op
fietsdriedaagse naar Sint-Truiden. Hun bestemming was het
stadion van STVV, waar ze ook twee nachten verbleven. Of het de liefde voor voetbal was of gewoon de unieke locatie, feit is dat de deelnemers genoten van een geslaagde uitstap.
Op de tweede dag verkenden ze al fietsend de omgeving en maakten ze tijd om te proeven van enkele heerlijke streekbieren. Tijdens het gezamenlijke diner werden herinneringen opgehaald aan eerdere edities en werd al voorzichtig vooruitgeblikt naar de fietsdriedaagse van 2027.
De terugrit verliep onder een stralende zon en bij hoge temperaturen, maar ook dat kon de enthousiaste fietsers niet deren. Als afsluiter genoten ze samen van een verfrissend ijsje, een passende afsluiting van drie sportieve en gezellige dagen.
Wie volgend jaar graag mee op pad gaat met de fietsgroep van OKRA Peer Centrum, kan contact opnemen met Luk Alders via 0477 38 35 57 of via lukalders
![[!]](/img/slingeraap.gif)
skynet.be