Twee weken geleden vormden oude tractoren nog de blikvangers tijdens het
Classic Cars Peer-evenement in het centrum van de stad. Vorige week werd een geplande bijeenkomst met pick-ups en cabrio's geschrapt vanwege de kermisactiviteiten. Vanavond pikt de organisatie de draad opnieuw op.
Deze keer zijn het
motoren en Vespa's die naar het centrum van Peer afzakken. Liefhebbers van klassieke en opvallende tweewielers kunnen er opnieuw terecht om tal van mooie exemplaren te bewonderen en een gezellige avond tussen gelijkgestemden te beleven. (Foto Josh Vandijck)