Ook de tweede WK-match van de Rode Duivels werd live uitgezonden in de
kantine van Kadijk SK. Net als tijdens de openingswedstrijd moesten de aanwezige supporters echter zonder Belgisch doelpunt naar huis. De sfeer bleef goed, maar de ontgoocheling was merkbaar na afloop.
Toch blijft het geloof in een goede afloop aanwezig. Onder het motto "derde keer goede keer" hopen de supporters komende zaterdag eindelijk meermaals te kunnen juichen. Dat zal ook nodig zijn, want voor de Rode Duivels staat er veel op het spel. Om de volgende ronde te bereiken, moeten ze minstens een punt pakken. Bij een nederlaag zit het WK-avontuur er meteen op.
Kadijk SK ontvangt de supporters zaterdag opnieuw voor een gezamenlijk kijkmoment. De aftrap wordt al om
5 uur 's morgens gegeven. Wie zich uiterlijk op 25 juni inschrijft, kan bovendien genieten van een ontbijt vooraf.
(Foto's Albert Loos) Meer foto's