De jongste spelers van
VC Pelt werkten gisteren hun
laatste training van het seizoen 2025-2026 af. Traditiegetrouw werd die afgesloten met een gezellig tornooitje waarbij ook ouders, broers en zussen mee het veld op mochten.
Meer dan 50 spelers en familieleden namen deel aan de sportieve namiddag. Daarbij stond niet het resultaat, maar vooral het plezier centraal. Iedereen speelde naar eigen kunnen en genoot van de ongedwongen sfeer.
Na anderhalf uur volleyballen waren jong en oud moe maar tevreden. Het seizoen werd afgesloten met een gezamenlijke groepsfoto. Voor de jeugdspelers van VC Pelt zit het volleybaljaar er nu op. In september starten de trainingen opnieuw.
(Foto Paul Claes)