Tijdens Open Monumentendag op zondag 13 september 2026 is het mogelijk om het recent geplaatst orgel in de Sint-Martinuskerk van Overpelt te bezoeken. Sinds april 2026 schittert hier een monumentaal orgel dat werd overgeplaatst vanuit Nederland. Om 14u en 15u kan je het orgel kort beluisteren tijdens een orgelbespeling door Karolien Schuurmans en Bart Wuilmus. Om 14u15 en 15u15 kan je het orgel vervolgens bezoeken o.l.v. de Christel Vandebriel en Bart Wuilmus. toegang gratis
Dikke proficiat liliane en an met jullie award ! Jullie toveren een lach op ieders gezicht met de ludieke manier waarop jullie het onderwerp valpreventie benaderen. Nog veel succes in de volgende projecten! Jackie
Proficiat met jullie gouden jubileum