De leden van
Kannet Pelt verzamelden afgelopen zaterdag aan de Ponyfarm op de Grote Heide voor hun
jaarlijkse fietstocht. De deelnemers werden opgesplitst in twee groepen, zodat iedereen op eigen tempo kon genieten van een aangename en grotendeels schaduwrijke route.
De sterkere fietsers maakten een langere tocht, maar beide groepen kwamen samen aan de Bever voor een rustpauze en een verfrissend drankje. Daarna werd de fietstocht verdergezet richting eindpunt.
Terug aan de Ponyfarm wachtte de deelnemers een welverdiende maaltijd met frietjes en een snack. Als zoete afsluiter kreeg iedereen nog een ijsje aangeboden. Na een gezellige namiddag keerde iedereen tevreden huiswaarts.