Voor de oudste kleuters van de
Regenboogschool op Grote Heide is een mooi hoofdstuk afgesloten. Na drie fijne jaren in de kleuterklas zijn ze helemaal klaar voor de overstap naar het lager onderwijs.
Tijdens een sfeervolle afscheidsviering bewezen de kleuters dat ze klaar zijn voor die volgende stap. Met vrolijke dansjes, leuke foto's en een terugblik op hun kleutertijd toonden ze aan ouders en familie hoeveel ze de voorbije jaren geleerd en beleefd hebben. De trotse blikken in de zaal spraken boekdelen.
Het hoogtepunt volgde op het einde van de viering. Eén voor één mochten de kleuters uit handen van hun juffen Karen, Kim en Wendy hun welverdiende kleuterdiploma in ontvangst nemen. Voor directrice Sigi en het kleuterteam was het een mooi moment om afscheid te nemen van een enthousiaste lichting kleuters.
Met een rugzak vol mooie herinneringen, nieuwe vaardigheden en heel wat zelfvertrouwen kijken de kinderen nu uit naar een nieuw avontuur. Na de zomervakantie zetten ze hun eerste stappen in het lager onderwijs. Veel succes én vooral veel plezier gewenst!
(Foto's Leon Alders) Meer foto's