De gemeente steekt haar jaarlijkse
fietscampagne ‘Wees actief, shop sportief’ in een nieuw
jasje. De komende weken loopt een campagne op de Peltse social media waarin
Peltse acteurs en actrices
op herkenbare plaatsen aantonen waarom de fiets zoveel leuker is dan de auto. Elk filmpje werd
ingesproken door Stijn Meuris, die graag zijn medewerking verleende aan dit project.
De campagne ‘Wees actief, shop sportief’ wil mensen aanzetten om
met de fiets te gaan winkelen.
Peltenaren kunnen tijdens de actie bij de deelnemende handelaars een stempel laten zetten op een
spaarkaart. Wie een volle spaarkaart heeft, kan meedingen naar de hoofdprijs, een cadeaubon ter
waarde van 500 euro te spenderen bij een Peltse fietshandelaar.
Alle info over deze campagne, de lijst van deelnemende handelaars en de vijf filmpjes vind je
hier. Het eerste filmpje staat nu online; de vier
andere volgen in de twee weken daarna.