Om het voorjaar af te sluiten organiseerde
Samana Neerpelt-Centrum een gezellige kiennamiddag voor haar leden. Voor wie minder interesse had in het kienen, was er een
babbeltafel voorzien.
De deelnemers die aan het kienen waren, amuseerden zich uitstekend en volgden de getrokken nummers met volle concentratie om geen enkel cijfertje te missen. Ook de prijzen vielen duidelijk in de smaak.
De namiddag vloog voorbij en werd afgesloten met een gezamenlijk moment aan tafel, waar iedereen kon genieten van lekkere pannenkoeken. Het werd opnieuw een warme en gezellige bijeenkomst waarvan alle aanwezigen zichtbaar genoten.