Het zijn geen gemakkelijke tijden voor kappers en barbiers. Deze week haalde
Christophe De Gauquier uit Beringen nog de nationale pers door uit de kleren te gaan om de zwaar getroffen sector onder de aandacht te brengen. Vandaag vraagt hij in trendy kleren aandacht voor een nieuw project. Christophe brengt met zijn eigen cosmetica-merk
Clochard Deluxe een
volledig assortiment van haar- en baardverzorging op de markt. “Ik ben hier al een hele tijd mee bezig. Kappersproducten zijn vaak een botsing van geurfamilies. Ons merk staat voor professionele kwaliteit, waarbij de volledige lijn als het ware een geheel vormt", zegt Christophe trots.
Het doel is om mannen ook thuis de ‘Barber experience’ te geven.
"Elke keer dat onze producten gebruikt worden, moet het aanvoelen alsof je net uit mijn
kappersstoel komt. De eerste productlijn van Clochard Deluxe is opgebouwd uit een volledig gamma haar- en
baardverzorging rond het thema ‘Virginian Woods’. Je kan het vergelijken met het aroma
van een vers gescherpt potlood, hoewel het complexer is. Je herkent meteen een
houtachtige, mannelijke buitengeur, die in al onze producten wordt doorgetrokken, van
baardolie tot een Shampoo bar”, zegt Christophe.
Vier keer per jaar zal Clochard Deluxe met een verzorgingslijn komen, aangepast aan het seizoen.
Meer info op
clochard-deluxe.com.