De markt van de reclamemagazines en weekbladen is de laatste jaren sterk veranderd. Een aantal spelers zijn van de markt verdwenen maar
InterMedia, het Beringse bedrijf bekend van o.a. Flash, Puur, Ziezo en In Beringen stijgt in print. Het bedrijf heeft ook nog een vestiging in Rijkevorsel, ze komen nu samen met één naam naar buiten.
“Vanaf deze week komen we met een nieuwe naam voor de groep naar buiten: InterMedia. Hierdoor willen we aan onze klanten laten weten dat alles onder één dak gebeurt. De tagline ‘ContentMakers’ dekt bovendien de volledige lading. We maken content in alle soorten, maten en vormen. En streven altijd naar contente klanten", zeggen zaakvoerders
Filip Aerts, Tine Schepers en Elfie Aerts.
Het bedrijf heeft zo de reclamemarkt in de provincies Antwerpen en Limburg stevig in haar greep
“Het medialandschap evolueert razendsnel. Vroeger kon onze klant in één blad adverteren, vandaag moet hij per doelgroep een ander kanaal kiezen én de boodschap aanpassen. We hebben intussen een bereik van meer dan 1,5 miljoen lezers in Limburg, de Kempen & Vlaams Brabant. Daarnaast zetten we ook fors in op online. Onze creatieve en digitale afdelingen blijven groeien. De afgelopen maanden hebben we nog nieuwe medewerkers aangeworven. De teller staat nu op 22 en daar stopt het wellicht niet", zegt Filip Aerts.