Katlijn Voordeckers van het
bedrijf Opmerkelijk uit Beringen presenteert op 22 februari haar boek
VerMERKvuldig!.
Hoe krijg je mensen aan het praten over je merk, en waar moet je zeker op letten om die positieve mond-tot-mondreclame niet naar de vaantjes te helpen? Mond-tot-mondreclame kan je merk maken of … kraken. In haar boek, inspireert ze eigenaar-ondernemers met drie stappen om hun mond-tot-mondreclame te vermenigvuldigen.
“Het VerMERKvuldigmodel is meer dan een instrument om je merk bekender te maken,” legt Katlijn uit. Het kan tevens een grote bijdrage leveren aan je werking en je strategie als merk.”
In het boek staat ze niet alleen stil bij hoe je je positieve mond-tot-mondreclame kunt vergroten, aan de hand van een aantal echte eyeopeners leer je ook wat je zeker niet of net wel moet doen om negatieve mond-tot-mondreclame te vermijden. Zaken waar je als ondernemer misschien niet bij stilstaat, terwijl ze soms zo een grote impact hebben zijn.
Een aantal proeflezers reageerde alvast positief.
“Met heel veel interesse en goesting las ik VerMERKvuldig! in één ruk uit. Een must read voor elke ondernemer die zichzelf serieus neemt. Je krijgt heldere inzichten over hoe je je merk sterk in de wereld kan zetten door consequent te communiceren. Want een sterk verhaal over een sterk merk wordt gedeeld en zo krijg je fans, ambassadeurs en beïnvloeders. Wat dat allemaal precies inhoudt, verduidelijkt Katlijn in mensentaal in haar boek. Met tal van tips waarmee je onmiddellijk aan de slag kan. Kortom: een OpmerKelijk boek voor OpmerKelijke ondernemers!” zegt
Griet Carens van Studio Mira.
Het boek VerMERKvuldig! is verschenen bij Lannoo Campus en ligt in de winkel vanaf 23 februari 2018.