Commentaar
'Schandalig dat be-Mine en Beringen onze klanten lokken', lees ik deze ochtend als titel in "Het Belang van Limburg".
"Een bonnenboekje dat door handelaarsverenigingen van Beringen-centrum en be-Mine in de buurgemeenten is verspreid om klanten naar Beringen te lokken, zorgt voor gemengde reacties in Heusden-Zolder. Sevim Kilialioglu, mama van twee en zaakvoerder van een groenten- en fruitwinkel op de Koolmijnlaan en kledingwinkel Tatou Name, is niet te spreken over de aanpak van Beringen", zo kopt de krant vandaag.
Is dit nu nieuws? Fake nieuws? Is het komkommertijd in de herfst?
Mogen handelaars al geen reclame meer maken? Ik heb even het pakket reclame van deze week terug uit de papierbak genomen. DSM Keukens geeft 5 gratis luxetoestellen en een Miele stofzuiger weg. Ze hebben geen winkel in Beringen maar wel in Genk, Nevele, Sint-Niklaas,...Dat is toch oneerlijke concurrentie voor Nuyts in Paal? Seats and Sofa's, met winkels in Wommelgem, Roeselare, Herstal,... heeft knappe promoties voor zetels. Zal ik Meubelen Camps in Paal of Meubelen Murat in Beringen-Mijn eens vragen of ze dit fijn vinden?
En Tirelire in Ham en Sint-Truiden geeft dit weekend gratis verzorgende crème weg. Oei, even Kruidvat Beringen bellen! Ook Van Cranenbroek heeft een koopzondag in Landgraaf, Budel en Dongen. Gaan ze dit wel fijn vinden op be-MINE?
Het is echt schandalig om zo klanten te lokken! (Hans Put)
Nieuwere berichten in
'Commentaar'Oudere berichten in
'Commentaar'